środa, 2 stycznia 2013

MASŁA SMAKOWE

Doskonały wynalazek. Świetnie pasują do pieczywa z domowego wypieku. Smakują wspaniale. Zawsze zastanawiałam się, która wersja smakuje mi najbardziej. Brałam jeden kęsik masła pomidorowego i myślałam – tak, to jest to. Potem próbowałam cytrynowo-tymiankowego i stwierdzałam, że jednak ono jest lepsze. Następnie zjadłam pajdę chleba z masłem czosnkowym i dochodziłam do wniosku, że wszystkie są genialne. Do tego genialnie proste w wykonaniu. Bo z prostych, lecz bardzo aromatycznych składników. Troszeczkę obawiałam się, jak będzie smakować masło z suszonymi pomidorami ponieważ jadłam je /pomidory/ wcześniej jedynie jako skromny dodatek do kotletów mielonych. Wyszło bardzo smacznie. Dodam jeszcze, że pomidory siekałam, bo na moją skromną porcję nie chciało mi się wyciągać blendera. I jeszcze jedno. Przepis zaczerpnęłam z programu Rewolucje na talerzu w TVN Style.









MASŁA SMAKOWE
Z suszonymi pomidorami:
50g masła
2 suszone pomidory
Wszystkie składniki zmiksować.
Z natką pietruszki i czosnkiem:
50g masła
1 starty ząbek czosnku
1 łyżeczka posiekanej natki pietruszki
Wszystkie składniki wymieszać.
            Ze skórką cytrynową, tymiankiem i pieprzem:
50g masła
1 łyżeczka startej skórki cytrynowej
1 łyżeczka tymianku
Wszystkie składniki wymieszać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz