czwartek, 17 stycznia 2013

CO DZIŚ DAJĄ W TELEWIZJI

Dziś będzie dawka procesu myślowego pewnej dwudziestokilkuletniej kobiety, tzw. Tok. Rzecz działa się podczas podroży pociągiem. Wracałam z zajęć do domu. Za oknem powoli znikały ciekawe i nieciekawe widoki, gdyż zaczynało się ściemniać. Postanowiłam chwilę pomyśleć. ‘Myślę, wiec jestem’, czyli znikam. Heheh. Nie, nie zniknęłam. Dopiero po pewnym czasie dotarł do mnie sens myśli bezładnie biegających w moje głowie. Oto, co z tego wynikło, czyli mój Tok Myślenia. Widok za oknem pociągu – komin. Kolejne myśli i skojarzenia przedstawię przy użyciu myślników. Komin – dym – zanieczyszczenie atmosfery – ziemia jest kulą – grawitacja – skok swobodny z kosmosu ze spadochronem – latanie i skoki spadochronowe małżonków w programie Kobieta na Krańcu Świata – skok bungee – lina zawiązana na kostkach – program Agent – skakanie z mostu – kto był Agentem? – kolacja z czerwonym i zielonymi piórkami – chętnie obejrzałabym Agenta jeszcze raz – Co dziś dają w telewizji?
Jak widać, rację miał ten, kto twierdził, że kobiety do prostych rzeczy dochodzą krętymi ścieżkami. Ech.







Na zdjęciu wejście do pewnej włoskiej restauracji. Kucharz w stylizacji papieskiej. Ja się uśmiałam, choć niektórzy pewnie będą nie teges.
=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz