piątek, 11 stycznia 2013

MUFFINY ŚNIADANIOWE


Przedstawiam moją wersję ‘śniadaniowych muffinow’. Pomysł zaczerpnęłam z Internetu, lecz dobór dodatków był według mojego gustu. Wyglądały bardzo efektownie. Smakowały równie dobrze. Często zabierałam je ze sobą na weekendowe wyjazdy i serwowałam na śniadanko rodzince mojej lub męża. Czas pieczenia zależy od preferencji smakoszy. W moim przepisie został wydłużony ze względu na strach małżonka przed płynnym żółtkiem.






MUFFINY ŚNIADANIOWE
Składniki:
12 plastrów szynki
6 jaj
1 cebula
1 łyżeczka masła
1 czerwona papryka
3 plastry sera żółtego
1 łyżka szczypiorku
½ łyżeczki soli
¼ łyżeczki pieprzu
Do foremki na muffiny wkładać kolejno składniki. Zapiekać przez około 15 minut.
            Kolejność warstw:
2 plastry szynki – cebulka podsmażona na maśle – pokrojona papryka –sól pieprz – jajko – sól – pokrojony ser żółty - szczypiorek.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz