niedziela, 28 lipca 2013

TRUSKAWKOWA GRANITA NA WINIE

Zaszalałam w tym roku truskawkowo. Trochę za późno zaczęłam kupować truskawki, ponieważ była już końcówka sezonu. Mimo to, wytrwale dzieliłam truskawki na małe porcje i tworzyłam z nich słodkie dzieła. Były Lody truskawkowe, Sorbet truskawkowy, Galaretka truskawkowa, Koktajle mleczno-truskawkowe, Bałagan w Eton z truskawkami, Pavlova wszklankach z truskawkami, Dżem truskawkowy, Dżem truskawkowy z szampanem, Truskawkowy fool. Teraz jest pyszna Granita truskawkowa na winie, a jeszcze kilka owoców dołączy do Truskawkowej Frużeliny. A’propos granity. Aromat wina wspaniale wkomponował się w truskawkowe aromaty. Nawet udało mi się regularne mieszanie granity po wstawieniu do zamrażarki. Dzięki temu nie było żadnych problemów z jej nakładaniem. Najlepsze było oblizywanie widelca po przemieszaniu porcji. Za każdym razem zastanawiałam się, czy wino będzie w granicie wyczuwalne. Brałam widelec do ust i... tak, było wyczuwalne – cieszyłam się. Wiwat truskawki.








 TRUSKAWKOWA GRANITA NA WINIE
Składniki:
500g truskawek
125ml czerwonego wina wytrawnego
90g cukru
1 łyżka soku z cytryny
Wszystkie składniki zmielić w blenderze. Wstawić do zamrażarki. Mieszać widelcem co godzinę.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz