wtorek, 23 lipca 2013

PAVLOVA W SZKLANKACH

Donna Hay w swoim programie przedstawiła szybki i łatwy sposób na deser Pavlova. W Torcie Pavlovej zakochałam się za sprawką Nigelli, a także po obejrzeniu Ugotowanych. Wersja Nigelli była z marakują, a ja do tej pory nie znalazłam tego owocu na okolicznych sklepowych półkach. W Ugotowanych podano wersję truskawkową, co oznaczało - Deser dla mnie. Rzeczywiście Pavlova okazała się jednym z moich ulubionych deserów. W ogóle bezy dołączyły wtedy do mojego kanonu niezawodnych słodkości. Wcześniej jadałam je wyłącznie jako dziecięca przekąskę, serwowaną przez starszą siostrę, gdy zostało za dużo białek po pieczeniu. Na szczęście telewizja w porę mnie oświeciła, heheh. Co do samego deseru, to wiadomo, jest pyszny i delikatny. Można też zrobić, za radą autorki, wersję mobilno-piknikową, używając słoików zamiast szklanek, a do tego dowiązać łyżeczkę  Obojętnie, na którą opcję się zdecydujecie, Pavlova będzie przepyszna.







PAVLOVA W SZKLANKACH
Składniki:
4 średnie bezy
1 szklanka śmietanki 30%
200g truskawek
2 marakuje
Bezy pokruszyć na dno 4 szklanek. Na to wyłożyć ubitą śmietankę. Wierzch udekorować plastrami truskawek i miąższem marakuji.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz