piątek, 1 marca 2013

SAŁATKA OWOCOWA

Sałatek owocowych jadłam wiele. Każda przygotowana była wg podobnego schematu. Standard – owoce, rodzynki, jogurt. Ta, którą przedstawię, również nie odbiegała od tej konwencji. Na szczęście wszystkie owoce są pyszne, więc każda sałatka owocowa nam smakowała. Moją sałatkę zrobiłam pod wpływem impulsu. W koszyczku było sporo owoców, należało je szybko zużyć. Wrzucenie ich do salaterki było skutecznym pomysłem. Gdy mąż usłyszał, że sos do sałatki był jogurtem słodzonym miodem, w jego spojrzeniu dostrzegłam wielkie ‘BLEE’. Był głodny, więc zjadł małą porcję sałatki. A potem drugą, trzecią i kolejną. Tym razem z ogromnym apetytem. Sałatkę owocową polecam wielbicielom zdrowych słodkości.








SAŁATKA OWOCOWA
Składniki:
2 banany
1 pomarańcza
2 kiwi
1 jabłko
10 winogron
50g rodzynek
150ml jogurtu naturalnego
1 łyżka miodu
1 łyżka soku z cytryny
Owoce pokroić. Jabłka i banany wymieszać z sokiem z cytryny. Wszystkie owoce przełożyć do salaterki. Dodać sparzone rodzynki. Polać jogurtem wymieszanym z miodem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz