piątek, 29 marca 2013

SAŁATKA GORDONA


Bardzo fajna sałatka. Świeża i zaskakująca. Zaskoczyła nas swoją prostotą i wyrafinowanym smakiem. Składniki były bardzo proste, ale ich połączenie tworzyło wspaniałą gamę smaków i tekstur. Do tego oryginalny dressing, gdyż z dodatkiem sosu Worcestershire. Moja wersja troszkę różniła się od oryginału, gdyż nie wszystkie składniki były dostępne. Za salami aż tak nie przepadamy, wiec użyłam zwykłej wędliny, którą przysmażyłam na patelni. Ser, to zwykły edamski. Zamiast ciecierzycy, którą u nas zdobyć jest mega wyzwaniem, użyłam czerwonej fasoli. Cykorię pominęłam, bo po nią też trzeba się fatygować  25km. Reszta się chyba zgadza. Wyszło pysznie.






SAŁATKA GORDONA
Składniki:
8 pomidorków koktajlowych
1 papryka
1 szalotka
200g salami
1 puszka ciecierzycy
200g sera Edam
1 cykoria
1 sałata rzymska
½ łyżeczki soli
¼ łyżeczki pieprzu
Warzywa drobno pokroić. Salami i ser pokroić w paski. Wymieszać.
            Sos:
1 ząbek czosnku
1 łyżka octu winnego
1 łyżka sosu Worcestershire
3 łyżki oliwy
1 łyżka cukru pudru
1 łyżeczka oregano
Czosnek zetrzeć. Wymieszać z pozostałymi składnikami. Polać sałatę.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz