piątek, 12 kwietnia 2013

BABECZKI Z BUDYNIEM

Babeczki budyniowe powstały tradycyjnie po przeglądnięciu pysznej strony Moich Wypieków. Przygotowałam je na urodziny chrześnicy męża, dlatego zamiast lukru użyłam kolorowego kremu maślanego. Wyglądały bajecznie. Niestety po raz kolejny przekonałam się, że sztuczne barwniki mnie nie kręcą. Świadomość dodania ich do kremu odebrała mi apetyt. Nawet dzieciaki niespecjalnie za nim przepadały. Babeczki natomiast były niezawodne. Rzeczywiście smakowały budyniowo. Bardzo fajne. Myślę, że lukier doskonale do nich pasuje.







BABECZKI BUDYNIOWE
Składniki:
100g waniliowego budyniu w proszku
200g masła
2 jaja
4 łyżki mleka
140g cukru
100g mąki pszennej
½ łyżeczki proszku do pieczenia
¼ łyżeczki sody
Masło utrzeć z cukrem. Dodawać jajka. Wlać mleko. Wsypać suche składniki. Wymieszać. Nałożyć do foremek. Piec przez 20 minut w temperaturze 170°C.
            Lukier:
140g cukru pudru
3 łyżki wody
2 łyżki kolorowej posypki
Cukier utrzeć z wodą. Smarować babeczki. Posypać cukiereczkami.


Użyłam kremu maślanego z przepisu na Babeczki z makaronem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz