piątek, 26 kwietnia 2013

TOSTY Z BANANAMI I CZEKOLADĄ

Gdy byłam studentką i udało mi się zarobić trochę kaski, kupiłam sobie toster. Dokładniej był to opiekacz do kanapek zwany potocznie tosterem. Cudo techniki, mój pierwszy sprzęt kuchenny. Oczywiście wtedy co wieczór na kolację jadało się ...... no tosty. W instrukcji opiekacza obsługi zamieszczono kilka przepisów. Jeden z nich był na słodko, czyli z bananami i czekoladą. O rany, pomyślałam, banany z czekoladą i do tego chleb..., kto to przełknie? Pewnego dnia mnie natchnęło i przystąpiłam do pichcenia. Moje kubki smakowe były porażone. Nie spodziewałam się, że to połączenie będzie aż tak dobre. Wiadomo, nie była to fuzja smaków, lecz na potrzeby studenckie wystarczyło. Od tej pory tosty z bananami i czekoladą były hitem na moim stole. Polecam na ponure i deszczowe podwieczorki oraz na poprawę humoru.




TOSTY Z BANANAMI I CZEKOLADĄ
Składniki:
2 kromki chleba tostowego
2 kostki gorzkiej czekolady
4 plastry banana
½ łyżeczki masła
Wszystkie kromki chleba posmarować masłem. Na dwóch kromkach ułożyć banana i czekoladę. Przykryć pozostałymi kromkami. Zapiekać w opiekaczu do kanapek aż tosty się zarumienią.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz