sobota, 15 marca 2014

KAKAOWE MUFFINKI Z POWIDŁAMI

Natrafiłam na banerek Muffinkowego Zimowiska u Domi w Kuchni. Chciałam dołączyć do zabawy, lecz na ostatnią chwilę nie mogłam wymyślić żadnego fajnego przepisu. Za to z chęcią skorzystałam z gotowca, który znalazłam na stronie Zimowiska. Muffinki były lekkie, wilgotne i bardzo smakowe. Zamiast przyprawy do piernika, której zwykle nie mam w szafce, użyłam cynamonu. On także świetnie dopasował się powideł. Same powidła nadały muffinkom i smaku i wilgoci. No i zawsze można powiedzieć, że to względnie zdrowa i nie tucząca przekąska ze względu na zawartość miodu, przypraw i powideł.







KAKAOWE MUFFINKI Z POWIDŁAMI
Składniki:
220g mąki pszennej
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
¼ łyżeczki soli
2 łyżki kakao
1 łyżeczka cynamonu
6 łyżek powideł śliwkowych
6 łyżek miodu
6 łyżek cukru
100g stopionego masła
1 jajko
150ml mleka
50g posiekanej czekolady
Mokre składniki wymieszać z suchymi. Ciasto nałożyć do foremek. Piec w temperaturze 175°C przez 20 minut. Wierzch można posypać cukrem pudrem.






 Drugie śniadanie..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz