piątek, 16 listopada 2012

ROLADKI WARZYWNE


Pomysł na szynkowe zawijaski poddała mi moja siostra. Zastanawiałyśmy się, co przygotować na chrzciny, żeby było i wielkanocnie i uroczyście. Ona zaproponowała nadziać szynkę twarogiem z chrzanem, ja zaś dodałam do tego sałatkę jarzynową i wersje z rukolą. Wyszło smacznie. Dla mnie najlepsza była ta trzecia, czyli rukola plus marchew i por. Mniam. Polecam jako smaczną przekąskę.

Zdjęcia są tzw robocze, czyli z kuchni podczas nakładania, heheh. Made by Jagoda..







ROLADKI WARZYWNE
Składniki:
1 marchewka
1 por
1 garść rukoli
6 plastrów szynki
2 łyżki majonezu
2 łyżeczki soku z cytryny
½ łyżeczki soli
4 ziarna pieprzu
1 liść laurowy
½ łyżeczki pieprzu
Marchewkę i por pokroić w słupki. Gotować je oddzielnie przez 3 minuty w ½ litra wody z solą, liściem laurowym i ziarnami pieprzu. Odcedzić. Por skropić sokiem z cytryny. Plastry szynki cienko posmarować majonezem. Posypać pieprzem. Układać na nich ukolę, por i marchewkę. Zwinąć. Spiąć wykałaczką.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz