czwartek, 29 listopada 2012

NIEZŁE CIACHO

Mam tutaj na myśli mojego menża. Oczywiście, hihihi. Niedawno na odpuście w parafii wypatrzyłam piękne pierniczki. Oprócz tradycyjnych serc ‘Dla Ciebie’, pojawiły się także chatki, koniki i Mr Ciastek znany nam ze Shreka. Wszystkie były piękne i pięknie ozdobione. Wyprodukowane w Jarosławiu – rzut beretem ode mnie ;-p. Ja, z myślą o moim menżu, kupiłam słodkiego ludzika. Zrobiłam mu ‘paszportowe’ zdjęcie i umieściłam to zdjęcie w telefonie jako kontakt wiadomo kogo. Sam obdarowany, czyli maż, nie nacieszył się długo pierniczkiem, ponieważ w mig dopadły go ręce Natki i Lali. Nie pomogły nawet tony odpustowych rybek i żelków, zaaplikowanych wcześniej dziewczynom w celu ‘zatkania’ słodyczami i ocalenia prezentu. Przynajmniej teraz wiemy, ze pierniczkowy ludek był równie smaczny, co uroczy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz