niedziela, 4 sierpnia 2013

ETON MESS - BAŁAGAN W ETON

Ubóstwiam Nigellę. Nie tylko przez sposób w jaki gotuje, ale też przekonałam się, że jej przepisy są bardzo apetyczne. Jak to zwykle u Nigelli bywa, deser był prosty w przygotowaniu, a podczas jedzenia czuło się eksplozję smaków. Zaskoczyła mnie zarówno słodycz i chrupkość bezy, jak też smak i struktura truskawek. Zwykle truskawki w deserach były w formie musu lub w całości. Tu po raz pierwszy owoce kroiłam. Byłam zaskoczona wrażeniem deseru. Do dziś jestem. I do dziś go uwielbiam. Truskawki można oczywiście zastąpić innymi owocami, deser będzie równie pyszny. Ja pokochałam go właśnie za te truskawki w połączeniu z chrupką bezą i zawsze pyszną bitą śmietaną.







BAŁAGAN W ETON
Składniki:
750ml śmietanki 30%
3 łyżeczki cukru pudru
1 szklanka pokruszonych bez
3 łyżeczki soku z granatów
750g posiekanych truskawek
Truskawki posypać cukrem i skropić sokiem. Śmietankę ubić. Dodać pokruszone bezy i 2/3 truskawek. Wymieszać. Deser przekładać do pucharków. Wierzch przybrać pozostałymi truskawkami. Serwować od razu po przygotowaniu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz