piątek, 20 czerwca 2014

CANTUCCINI Z CZEKOLADĄ

Zastanawiałam się, jaka jest różnica między biscotti a cantuccini. Sądziłam, że to kwestia dodatku masła, ale nie. Cantuccini to rodzaj biscotti lecz obowiązkowym składnikiem są migdały. Ja migdałów nie miałam, do swoich ciastek dodałam tylko rodzynki i czekoladę. Po raz pierwszy jadłam biscotti z czekoladą. Świetnie smakują. Przepis jest z programu 'ABC Gotowania'.







CANTUCCINI Z CZEKOLADĄ
Składniki:
250g mąki pszennej
150g cukru
2 jaja
1 łyżeczka proszku do pieczenia
100g masła
100g rodzynek
100g migdałów
100g gorzkiej czekolady
Mąkę wymieszać z cukrami i proszkiem. Dodać jaja i masło pokrojone
w kostkę. Dodać pozostałe składniki. Uformować dwa cienkie wałki. Piec w temperaturze 180°C przez
15 minut. Ciasto wystudzić. Kroić w skośne plastry grubości 1,5 centymetra. Ułożyć na blaszce. Piec je przez 10 minut.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz