piątek, 8 stycznia 2016

CZEKOLADOWE RACUSZKI Z TWAROŻKIEM

Oto najlepsze, co mnie dziś spotkało - racuszki. Miałam ciężki dzień, bo był to dzień zachcianek. Wymyśliłam czekoladowe racuszki. Miały to być typowe pancakes, ale na szczęście, na stronie Raj Dla Podniebienia, znalazłam cudowny przepis. Była w nim zarówno czekolada, jak i kakao, ale też owoce i twarożek. Dzięki temu moje racuszki z kuszącego deseru zmieniły się w zdrowy podwieczorek.





CZEKOLADOWE RACUSZKI Z TWAROŻKIEM
Składniki:
200g twarogu
1 ½ łyżki cukru
½ łyżeczki cynamonu
2 łyżeczki kakao
1 banan lub 2 łyżeczki dżemu
½ łyżeczki proszku do pieczenia
1 szklanka mąki pszennej
3 jajka
8 kostek gorzkiej czekolady
1 jabłko
Twaróg wymieszać z jajkami i rozgniecionym bananem. Wlać rozpuszczoną czekoladę. Dodać suche składniki. Dodać drobno pokrojone jabłko. Wymieszać do połączenia składników. Smażyć małe placuszki.
            Sos:
1 szklanka jogurtu naturalnego
1 łyżeczka miodu
Składniki dokładnie wymieszać. Polać racuszki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz