sobota, 1 września 2012

MUS OWOCOWY

Awaria sprzętu rejestrującego moje kuchenne poczynania, czyli aparatu, zmusiła mnie do przerwy w pisaniu. Jak wiadomo, najpierw ''jemy'' oczami, więc co to za przepis bez zdjęcia. Przeglądnęłam swoją domową galerię i udało mi się odnaleźć kilka smakowitych fotek. Tym razem przyszła pora na orzeźwiający deser. Do tego zdrowy i niskokaloryczny. Pochodzi z programu ''Rewolucje na talerzu'' w TVN Style. Mus jest idealny na upały, aczkolwiek można się nim zajadać o każdej porze roku. W wersji zimowej przygotowywałam go z mrożonych owoców. Nie trzeba go już wstawiać do zamrażarki.






ZMROŻONY MUS OWOCOWY
Mus:
2 banany
200g malin
100g borówek
2 łyżki miodu
Wszystkie składniki zmiksować. Wlać do pucharków. Wstawić do zamrażalnika na 15 minut.
            Polewa:
50g gorzkiej czekolady
2 łyżki wody
Rozpuścić na parze. Polać mus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz